Press

” …Ha volt szerkesztője a programnak, akkor csak gratulálni lehet neki azért, hogy a legvégére helyezte Horváth Márton Levente darabjait (Leçons de lumière, Holddal, Eleven, Pièce pour mi, Prelúdium és Chaconne). Friss levegő, vonzó szemérmesség, arányérzék, figyelemreméltó, de soha nem tolakodó tónus, valamiféle közvetlen líraiság: csupa olyan zenei erény, melyet az ember – mint utolsó, meghatározó emlékkép – szívesen visz haza magával.. ”
Molnár Szabolcs

Zenetörténész, Muzsika, 2015. május

„…A koncert legsikeresebb darabja Horváth Márton Levente Interludes-je volt, amelyet a szerző tizennyolc évesen komponált, s amelyben korához képest meglepő formaérzékkel, ízlésbeli biztonsággal és invencióval használja föl távoli kultúrák zenéin, a magyar népzenén és a 20. század zenéjén kívül a progresszív rock elemeit. Azonban nem stílgyakorlatokat ír: forrásaiból képes megalkotni saját hangját, koherens stílusát…”

Stachó László

Az LFZE tudományos munkatársa, Muzsika, 2006. január

„…Horváth Márton Levente Imaragana című alkotása adta számomra ezúttal a legnagyobb élményt. Bámulatos gondossággal felépített zene. (…) A szerző nyilvánvalóan érzi a hangok közti tonális erőteret, vonzás- és taszításrendszert (amely nem azonos a régi dúr-moll világgal és ennek bárgyún kertitörpés neo-felelevenítésével). Szóval vérbeli muzsikusról van szó…”
Kovács Sándor

Zenetörténész, LFZE Zenetudományi Tanszék, Muzsika, 2015. május

Vántus István Társasága

Vántus István Társasága

Stachó László beszámolója a Vántus István – Kortárs Zenei Napok programjáról, a muzsika hasábjain 2006. januárjában.

bővebben